måndag 28 mars 2011

Vecka 13

Hej alla tyg och sy-glada!

Tänka sig vad tiden går fort och nu är det snart dags!
Inspirationsdagarna är snart här och det skall bli såå spännande, det nästan känns lika pirrigt som när man skulle på utflykt med skolan och det flög små fjärilar i magen.
Idag måndag har jag fått vara ledig med sjukt barn men imorgon tisdag blir det dags att förbereda och göra plats för tyger som kommit hem för dessa dagar.

Insprirationsdagarna innebär förrutom att det kommer inbjudna kunder som visar olika sätt att handskas och olika saker man kan göra med tyg 
- det innebär också en del erbjudanden som tex 
Smal trikå som jogging 45-70cm bredd för endast 19:-/m.
Ett parti panellängder 29:-/m...ja det finns en hel del hemma.

När det gäller den underbara retrotryckta trikån så får vi vänta ytterligare tre veckor innan ugglorna kommer...men den som väntar på något gott...ja jag tror vi får belöning om vi väntar!

På fredag är det den 1/4 och kl 14.00 blir det dragning av tävlingen som så klart fortsätter....så knip lite lotter du också om du inte redan väntar på att få vinna:-)

Inte nog med allt detta som håller på att hända så väntar jag hem underbara överraskningar som vi bakom kulisserna får jobba med fram till påskveckan...då blir det också lite överraskningar på gång.
Många glada hälsningar 
från 
oss på Gittes!

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att det inte bara är "pirr i magen" hos mig ;)
    Jag räknar dagarna och kan knappt vänta till det är dags. Listan på "behöva saker" blir längre och längre....
    Nu har jag inte pratat eller besökt dig på flera veckor och jag saknar din Sofia)ljuva stämma!!

    SvaraRadera
  2. Detsamma kära Du! Missa inte att höra min och flera andras stämma imorgon bitti P4-Kristianstad mellan 9-10 på morgonen...det handlar om oss på Inspirationsdagarna!Kram ses snart!

    SvaraRadera