onsdag 21 december 2011

v. 51 God Jul!

Vi på Gittes vill önska er alla

God Jul
Fridfull ledighet inför och under julen!!!

Vi har öppet mellan Jul och nyår:
vardagar 13-18
helgfri lörd 10-13
helgaftnar och helgdagar håller vi ledigt
så även lillejulafton den 23/12, trettondagsafton 5/1
kläm-lördagen den 7/1 har vi öppet!

Vi är extra glada denna veckan för att vi fått in tyget "Lycka" nu även i jersey!
Glöm inte:
Vi har de snabba och enkla julklapparna hos oss för de pysselglada
Varför inte ett presentkort - då kan personen själv välja!!

Välkomna!

3 kommentarer:

  1. Hej! Vad spännande det ska bli att veta hur många blixtlås det var i granen.

    Jättefina tyger. Ska försöka lägga in en beställning efter jul. Förut har jag bara varit inne i affären.

    Måste fråga om det finns plasttryckknappar som man trycker fast med tång eller press? Jag har föstås sett att måga använder det till bodys. Jag har en tång, som jag tycker är bra, så det är knapparna jag vill veta om.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad roligt med dina beröm!
    När det gäller tryckknappar av plast som amn kan trycka eller pressa fast så jag jag tyvärr inte riktigt koll på set, jag skall efter jul kolla upp detta närmare. Ring mig gärna i butiken i mellandagarna så kan vi söka igenom när vi har dig i tlefonen så få du bäst svar.
    Välkommen och God Jul!

    SvaraRadera
  3. Nu är tävlingen klar! Se resultatet om just du har vunnit! Resultaten finns om du letar dig fram till Tävling i rullsidan till hö.
    God Jul!

    SvaraRadera