måndag 13 februari 2012

v. 7

Vinterlov!
I delar av Sverige börjar denna veckan Sportlovet för att fira vår vinter!
I skåne får vi vänta en vecka till men vi välkomnar alla som tar sig hit till nära och kära.
Under förra veckan fick vi in massor av tyger
Heminredning
Möbel
Gardin
Mode
Jersey
Ja en hel massa som nu fyller överallt i butiken, Nu har vi en hel del att ta tag i minsann.

Jag personligen hoppas att jag skall hålla mig frisk efter en vecka i hemmet med sjuka barn och en del sjuka själv också. Man får ta vitaminer och njuta av livet.
Jag blev såå glad när jag jobbade i Lördags - det var såå skoj att få möta såå härliga kunder
Härliga mot mig men framför allt så härliga mot varandra i kön - det blev ett härligt samkväm kunder emellan som får mig att må så bra av det vi åstadkommer på Gittes.
Jag är stolt!
Att se kunderna ge varandra tips och idéer gör en så glad - 
Det fick min sylust att verkligen komma igång så jag har själv sytt massor i helgen

Jag skall verkligen gå omkring bland tygerna denna vecka och få ännu mer inspiration
för jag har missat några tyger när de kom.
Och mer är på gång!
Välkomna!

2 kommentarer:

  1. Det låter mysigt. Synd att det är så långt till att få stå i kö på Gittes. Men i sommar kommer det att bli iallafall. Då är nog tygerna slut hos mig.

    SvaraRadera
  2. Det skall bli en sann ära att få ha dig på besök:-) Du är varmt Välkommen när du känner att du kan och får ihop det! Kram på alla Hjärtan dag!

    SvaraRadera