söndag 1 januari 2012

NYTT ÅR! v.1 2012

Nu är det nytt år!
Snart skall vi tillbaka till våra rutiner och finna glädjen i att skapa!
Visst är det skoj att göra saker, kanske för att alla inte har samma, eller för att det passar bättre eller bara enbart för att det ger en avkoppling och att det är så himla skoj!

Låt oss göra 2012 till vårt egna pyssel och skaparÅr!

Vi skall försöka ordna möjligheterna för att göra det mer skoj!

Tex har vi ambitionen att ha månadserbjudanden 
som du gärna får via mail - skicka oss ett mail på info@gittes.se så ser vi till att du inte missar något.
Fortsätt att besöka oss här
Vi har våran veckodagbok där vi kommer med olika påhitt och skojigheter mellan varven.

Vi kan redan idag avslöja Jan-erbjudanden:
Ett parti 2:a sort Ap-jersey och Moln-jersey Nu endast 79:-/m
Gardintyger utvalda i butiken från 39:-/m
Våra underbara Smala Svenska joggingtrikåer 2m för 35:- passar perfekt till one peice

Ja nu kliar det i mina fingrar att sy upp till butiken för fler idéer!
Välkomna och Hoppas vi ses snart!

6 kommentarer:

  1. Hej! Kan inte hitta vilka färger mol tyget finns i. Det som nu kostar79kr.

    SvaraRadera
  2. Tack för den praktiska vinsten! Brukar aldrig vinna så det var extra kul.

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket för vinsten i lotteriet om blixtlåsgranen. Brukar inte vinna i tävlingar o därför var det extra kul.

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Har svårt att få mina kommentarer att "fastna". Jag ville bara tacka för vinsten från blixtlåslotteriet. Brukar inte vinna o var därför extra kul.

    SvaraRadera
  5. Hej igen!
    Jag har försökt göra inlägg i flera omgångar och fattar inte varför det inte går.
    Jag ville först och främst tacka för vinst i blixtlåslotteriet.
    Jag brukar inte ha tur i lotterier, så det var kul.

    Jag undrar också vilka färger molntyget finns i. Jag kan bara få fram aptyget.

    SvaraRadera
  6. Ap-jerseyn som är från ett parti 2:a sort finns i gul, röd, grön, brun. Molnen finns i gul, röd, cerise, blå, turkos, grön, brun
    Välkommen!

    SvaraRadera