söndag 15 januari 2012

v.3

Nu har vi dansat julen ut!
Och det är dags för nyheter att komma in...
Modetygerna börjat så smått komma in och har börjat komma, 
Vårt erbjudande på gardiner är fortfarande igång och fylls på med nytt lite då och då!
Även Ap-jerseyn och Molnjerseyn i 2: sort är påfyllt! Passa på!

Denna veckan kommer mässor om våren att gå av stapeln och Sofia åker till Stockholm en dag för att få ännu mer idéer.
Nya kläder sys upp för att ge er idéer och fler nya Minikrea-mönster är på väg in!
Spännande!

Tillsammans med er ser vi fram emot en ny vecka på Gittes!
Välkomna!

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Har idag hämtat ut paketet med de beställda tygerna. Blev helnöjd. Köpte av 2:a sorteringstygerna, men jag kunde inte se några fel.
    Ska nu starta massproduktion.

    SvaraRadera
  2. Har åter gjort kommentar som ej fastnat. Ville bara tala om att jag blev väldigt nöjd med det tyg jag beställt. Ap- o molntyget ser absolut inte ut att vara 2:a sortering.

    SvaraRadera
  3. Gör ytterligare ett försök att skriva en kommentar. ville bara tala om hur nöjd med tygerna jag blev. Ser ej ut som 2;a sortering.

    SvaraRadera
  4. Hej Lavendia!

    Jag hoppas nu att problem som du upplevt är borta, jag har gjort ändringar och nu hoppas jag det tillhör det förgångna. Nu ser vi framåt. Lycka till med varorna och vad skoj att du är positivt överraskad.
    MVh Sofia

    SvaraRadera