fredag 1 april 2011

Tävla med Sofia på Gittes

Tävlingen är avslutad!
1:a pris gick till: Agata Ragata
2:a till Bodil
3:e till aina_persson
4:e till Emma "GnällEmma"
5:e till TurboNeedle
6:e till Ewa
7:e till Cilla
8:e till Lene
9:e till UniqueForYou
10:e till Lerolai
Hör av er via mail eller tele till Butiken och prata med mig, Sofia så vi löser hur ni vill ha era vinster.
Vinsterna väntar på ert svar inom 1mån sedan tillfaller dem nästkommande tävling.

Ett Stort Grattis och Lycka Till!
Från oss alla på Gittes!

4 kommentarer:

  1. Oh, vad spännande, jag som aldrig vinner!!!
    Är så besviken för jag skulle besöka er, men har varit däckad av en löjlig förkyldning.
    Tittar in till er på måndag 4/4 tror jag!
    Ha en bra helg!!!

    SvaraRadera
  2. Tack så jättemycket för de här dagarna! Har varit fantastiskt roligt, inspirerande, intensivt, och många kunder som tyckt detta varit jättetrevligt! Du är en enastående arbetsgivare,med tusen järn i elden, och jag förundras alltid hur du lyckas med allt du tar dig för! Jag kommer att sova gott i natt! Kram Ulrica

    SvaraRadera
  3. Tack för några underbara dagar!!!! Det var länge sedan jag hade så skoj utan alla barnen ;)Det kliar i fingrarna på mig att sätta igång! Sofia, TACK för att du introducerade mig till underbara Anneli! Vilken tur jag har, som har dig.
    Stor kram och tack för inspirationsdagarna

    SvaraRadera
  4. Tack söta Sofia för fina vinst nr 2! Det var verkligen oväntat. Jag vinner aldrig. Jag hör av mig snart! Kram

    SvaraRadera