tisdag 5 april 2011

V. 14

Strålande vår!

Jag vill börja att tacka alla underbara kunder som förgyllde våra fantastiska Inspirationsdagar.
Jag vill både tacka de som gjorde detta jippo möjligt och förgyllde dagarna. 
Ni delade med er av med massor av idéer, symaskinsljud vilket ledde till helmysig atmosfär och framför allt den fantastiskt positiva andan! 
Detta hjälpte oss göra detta till något oförglömligt för alla som kom och upplevde tillsammans med oss.

Jag vill även tacka alla kunder som kom för att dela dessa dagar med oss och kunde sprida vår inspiration vidare. Jag tror nästan alla hade med sig något hem som kunde mogna på nätterna till nya idéer och nya projekt, i alla fall jag som jag tror minst skulle behöva det om man frågat min omgivning..hihi. 
Men är man obotlig så har nog omgivningen vant sig....mina söner blev smittade av både er och mig i helgen så båda sydde på symaskin i saöndags - det blev små kläder till favoritmjukdjuren. Helmysigt!!
Saknar redan Inspirationsdagarna - Det känns som detta får vi göra om:-)

I butiken är våren här och det ser ut som jag håller på att vinna och att den riktiga våren är här för att stanna.
Tygerna är ju på plats och nu har t.o.m. markisväven kommit in!
Vi kommer att kunna hålla samma billiga pris som förra året!

Tyvärr verkar det som vår ugglejersey väntas hem först om tre veckor men vi har fått in molnen på lakansväv nu! Jättefina och i begränsat antal meter, 150cm bredd och kostar 89:-/m! Jättefina!
I veckan planeras att vi får hem fler band och fransar som vi skall ta hand om 
förrutom allt annat nytt som jag inte kan låta bli. 
Lite påskplanering kan också bli aktuellt...det är ju inte långt kvar:-)

Ha en underbar vecka, alla!!
Kram 
Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar