tisdag 26 april 2011

v. 17

Nu är känns det som försommar!

Påsken är över och vi har alla haft en underbar ledighet och fått ladda batterierna för den begynnande vår/sommarsäsongen.
Jag har t.o.m hunnit med att få sitta i mitt syrum och hittat ett favoritmönster så nu hoppas jag att det kommer att bli många fina blusar och klänningar till mig själv för en gångs skull.
Underbart!

Idag kommer massor med nya tyger på Gittes, som skall packas in och rullas om.
Det ska komma fler färger av bl.a. den underbart billiga joggingen: 19:-/m på 50-70cm bredd! 
Underbar svensktillverkad jogging av 100% bomull.
I skrivande stund vet jag ännu inte färgerna...ska bli såå spännande!

Ikväll blir det början på planerade för kommande aktiviteter dels sommar men även inför hösten...
Många idéer kommer sprudlandes när man får vara ledig lite:-)
Resten av veckan kommer att fyllaspå och avslutas med lite mer inköp och 
då hoppas vi på fler vår och sommartyger.
Man kan ju aldrig få nog!

Många soliga hälsningar till er alla! Må solen lysa på oss hela veckan:-)
Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar